Blog


Se hvilke forskellige emner vi har skrevet om herunder.

🤍 God læselyst 🤍

knibeøvelser bækkenbund træning MorsKrop
17 October 2017 Den moderne og mere effektive knibeøvelse.

Hvorfor skal vi lave knibeøvelser? Og skal vi virkelig knibe så meget, som vi får af vide? Virker disse knibeøvelser egentlig efter hensigten?

delte mavemuksler træning
17 October 2017 Delte mavemuskler / Rectus diastase

Delte mavemuskler/rectus diastase opstår under en graviditet, og det er helt normalt.
Her får du en gennemgang af, hvorfor delte mavemuskler opstår.

bækkenbund massage bristning Morskrop
17 October 2017 Perineummassage forbereder dig til fødslen og behandler dit arvæv.

Perineummassage før fødslen kan have god og gavnlig effekt på dit mellemkød og din bækkenbund! Se Kate fortælle mere om hvad du selv kan gøre.

løft af baby motorisk udvikling
12 October 2017 Løfteteknik der er god for dig og baby

Lær at løfte baby, samtidig med at du passer på dig selv og støtter op om babys naturlige medfødte bevægelser

kejsersnit arvæv behandling smerter Morskrop
12 December 2016 Kejsersnit - 5 gode råd til dig, der skal have eller har fået kejsersnit

Kejsersnit kan medføre, at man er lidt besværet i tiden efter. Men faktisk er der gode råd til, hvordan du kommer bedst igennem tiden efter et kejsersnit. Jeg kommer både med praktiske råd, men også råd til hvilken behandlingstype som vi tilbyder hos MorsKrop, der kan være relevant for dig, som skal have eller har fået kejsersnit

amning og kost øge mælkeproduktion
12 September 2016 Ophelende kost der booster mælkeproduktionen og dit bindevæv

Mælkeproduktionen afhænger ofte af din kost. Samtidig har din kost en ophelende effekt på dit bindevæv. Mange barselende mødre spiser de hurtige kulhydrater, for at få det hurtige fix. I blogindlægget "Ophelende kost der booster mælkeproduktionen og dit bindevæv" kommer jeg med bud på nemme opskrifter, som er hurtige at lave.

⬅ Forrige
2 af 2 sider
Næste ➡