Blog

Inkontinens - noget du bare lever med?

27-mar-2021 af Kate Gallagher Lindeskov | 0 kommentar(er)

Hvordan går det egentlig med at holde tæt???? 💦💨💩🙈
Kan du holde tæt når du hoster eller nyser?
Kan du holde tæt når du hopper på trampolin?
Kan du holde på prutten i køen i Netto?

Læs indlægget

Derfor skal du bruge en GynObs fysioterapeut

13-jan-2021 af Maj Bukhave | 0 kommentar(er)

Og hvad vi ellers lærte efter en lovestorm på SoMe

Læs indlægget

Bækkenbunden - en følelsesmuskel

13-maj-2020 af Kate Gallagher Lindeskov | 0 kommentar(er)

Modsat din lægmuskel reagerer din bækkenbund på følelser og stemninger. Vi spænder ubevidst op, og vi glemmer at give den et break, så den kan være funktionel, når det kræves.

Bækkenbunden - en følelsesmuskel
Læs indlægget

Vil du undgå strækmærker? Her er 3 ting du kan prøve

12-apr-2019 af Kate Gallagher Lindeskov | 0 kommentar(er)

Strækmærker er manges frygt - især i forbindelse med graviditet! Får jeg strækmærker, skal jeg have dem resten af livet, kan jeg forbygge strækmærker? I indlægget kommer jeg med mit emne til snakken om strækmærker.

Vil du undgå strækmærker? Her er 3 ting du kan prøve
Læs indlægget

Undgå våde trusser: begå ikke samme fejl som mig

17-dec-2018 af Kate Gallagher Lindeskov | 0 kommentar(er)

Bliver du lidt nervøs ved tanken om en tur på trampolin? Spænder du i hele kroppen, når det store nys er på vej? 

Mange mødre kender til denne følelse - det samme gjorde jeg! Derfor vil jeg også gerne hjælpe dig, så du igen kan nyse og hoppe uden bekymringer. 

Undgå våde trusser: begå ikke samme fejl som mig
Læs indlægget

Sådan hjælper du din bækkenbund og delte mavemuskler med gode toiletvaner

07-dec-2018 af Kate Gallagher Lindeskov | 0 kommentar(er)

Du kan nemt gøre noget ved dine toiletvaner, som har stor effekt på dig og din krop. Læs med her og få mine gode råd. 

Sådan hjælper du din bækkenbund og delte mavemuskler med gode toiletvaner
Læs indlægget

Husker du dette, når du sidder ned i løbet af dagen?

18-nov-2018 af Kate Gallagher Lindeskov | 0 kommentar(er)

Mange ved ikke, at denne lille justering i hverdagen kan være til stor hjælp for en stærkere efterfødselskrop. Det kan implementeres i alle hverdagens aktiviteter - det har vi østens lande til at bevise for os. 
I dette blogindlæg vil du blive introduceret for fiffet og hvorfor og hvordan det skal bruges i din dagligdag. 

Husker du dette, når du sidder ned i løbet af dagen?
Læs indlægget

MorsKrop erfaringer fortalt af Anne

15-okt-2018 af Kate Gallagher Lindeskov | 0 kommentar(er)

I dette blogindlæg på morskropblog vil du møde Anne. Hun deler ud af sine erfaringer med MorsKrop. Anne har deltaget i KvindeCross 2 år efter at født sin søn Johannes.

MorsKrop erfaringer fortalt af Anne
Læs indlægget

"Jeg var mega klar til fødsel!" MorsKrop erfaringer fortalt af Elise

30-aug-2018 af Kate Gallagher Lindeskov | 0 kommentar(er)

Morskrop er mange former for træning tilpasset alt efter, hvor du er henne i dit forløb. I dette blogindlæg på morskropblog vil du møde Elise. Elise har trænet på 4 hold, både FIT til fødsel, FIT efter fødsel, KvindeCross og Refit Online. Hun fortæller om at træne hos MorsKrop og hvad det forskellige holdtræning har givet hende med på vejen.

"Jeg var mega klar til fødsel!" MorsKrop erfaringer fortalt af Elise
Læs indlægget

12 ugers online træningsprogram

- få sprød bækkenbund og stærk mor-krop!

12 ugers online genoptræningsprogram til dig, der vil have fladere mave, tørre trusser og vil være fri for smerter, der forhindrer dig i alt fra løbeture til at bære dit barn eller sex med din partner.

Er det her dig?

ReFIT online

Få gratis “Mine 5 bedste tricks til en velfungerende bækkenbund”

Du bliver samtidig skrevet op til mit nyhedsbrev.
Bare rolig! Ingen spam.
Kun underholdende nyhedsbreve fyldt med tips og gode råd til dig og din krop, hvad enten du er gravid eller har født for mange år siden:)