ReFIT Online

Oplever du én eller flere af disse problemer i din dagligdag?

  • Du kommer til småtisse eller mærker tyngde, når du hoster, hopper på trampolin, sjipper, løber, nyser eller leger med dine børn.
  • Måske du endda er en af dem, der bliver nødt til at bruge trusseindlæg, fordi du ind imellem kommer til at dryppe?
  • Det kan også være, at du oplever, at dit underliv har forandret sig så meget, at det f.eks. betyder, at du har mindre lyst til sex eller bare oplever, at det påvirker dit sexliv.
  • Det kan også være du ofte har lændesmerter eller ondt i ryggen, når du f.eks. forsøger at løbe en tur eller løfter på din børn?
  • Eller måske du har en topmave, der ikke rigtig vil gå væk, selvom du har givet dig i kast med en "AB challenge". Måske du endda er bevidst om, at du har delte mavemuskler.
  • Og måske du også er en af dem, der har svært ved at holde igen på prutten, når det er nødvendigt f.eks. når du står i køen i Brugsen eller når du rejser sig fra sofaen.

Så er du langt fra alene

Vi tror alle, vi er klar efter lægens 8 ugers-tjek. Men hvis du ligner de fleste, oplever du, at dine trusser, din lænd og genstridig topmave fortæller dig, at din krop slet ikke er kommet sig endnu.

Når du er gravid giver din krop sig. Og det tager lang tid for din krop at falde på plads igen. Og det sker ikke af sig selv. Fuldstændig ligesom det også tog lang tid for din krop at give sig, da der skulle være plads til et barn og at du kunne føde.

For rigtig mange bliver småvåde trusser, ømt bækken og lændesmerter ved med at drille i årevis.

Det er der især 2 årsager til:

  1. Vi lever alle en livsstil med forkerte stå-, løfte- og sidde-stillinger, der belaster dit bækken endnu mere. Og medmindre du ændrer det, er der risiko for, at du bliver en af dem, der fortsat småtisser i trusserne og er øm i lænden flere år efter din graviditet.
  2. Du er presset på mange fronter. Også på din søvn og formentlig også din mad. Sagt på en anden måde, så har din krop langtfra de optimale vilkår for at ophele.

Mange tror, løsningen er at træne mere. Og ja – træning er en del af løsningen. Men ikke på den måde, som de fleste tror. Faktisk gør det ofte ondt værre med hård træning. Og det er endnu vigtigere, at du laver justeringer i den hverdag du lever i.

Det svarer lidt til, at du beslutter dig for at drikke nok vand for f.eks. at få mere energi og pænere hud. Men i stedet for at drikke 2 liter vand dagligt, drikker du 10 liter en dag og så ikke noget særligt de andre dage. Hvis du gjorde det, ville du formentlig få det dårligt og ikke opleve nogen resultater. Men hvis du 5 ud af 7 dage drak nok vand, ville du få resultater.

Det gælder også, når du skal GENOPtræne din krop.

Ved at træne med omtanke og lave små justeringer på områder, som den måde du sidder på, går på og endda går på toilettet på, kan du på kort tid opleve en krop, hvor det ikke længere er dagligdag at have ondt og hvor du kan sjippe, springe og lege med din børn uden, at det er dig der siger fra før dem.

Der er i alt 5 trin du skal igennem

1. Forstå din krop og dit udgangspunkt
Du skal først og fremmeste finde ud af, hvad dit udgangspunkt er – og forstå hvor din krop er lige nu og hvorfor. Det skaber motivation til at gøre noget ved det. Nu.

2. Styrk dit fundament med vejrtrækningen
Du lærer, hvordan din vejrtrækning spiller en SUPER vigtig rolle i forhold til opheling af din krop. Du lærer derfor at bruge din vejrtrækning på en bestemt måde, som er nem for dig at bruge i din hverdag, så du kan få "gratis" træning af din core.

3. Genoptræning af din bækkenbund, mavemuskler og ryggen

Du genopbygger din krop indefra og ud med simple daglige øvelser – kun 12 minutter dagligt (og ja du kan også lave dem, selvom du er på barsel med krævende baby).

4. Giv din krop de nødvendige byggesten, så din krop kommer sig hurtigere 
Det handler ikke kun om øvelser og træning, men også kost og søvn. To altafgørende faktorer, der enten sænker eller booster din opheling. Her arbejder vi naturligvis på det sidste.

5. Fasthold dine gode vaner
Det tager mange uger at genopbygge din krop. Derfor er det vigtigt, at du lærer hvordan du rent faktisk fastholder de nye gode vaner, så du kan lege med dine børn uden at aldrig mere dryppe i dine trusser.

Det har har tidligere kursister blandt andet fået ud af kurset

  • Tumle med børnene, uden det gør ondt eller det ender med småtisseri
  • Slankere mave
  • Stærkere krop
  • Fri for smerter i haleben, underliv, bækken, lænd og ryg
  • Frihed til at kunne bevæge sig uden at være bange for at komme til at småtisse i trusserne
  • Fri for at tænke på at tisse af inden ”tur ud af huset”.
  • Følelse at have kontrol over kroppen igen
  • Fornemmelse af tyngde i underlivet (når du f.eks. bevæger dig) forsvinder eller mindskes markant
  • Gladere mor og partner
  • Blevet glad for at motionere igen
  • Føler sig tilpas i kroppen igen
  • Mindre træt og mere energi
  • Overdrevet tissetrang forsvandt
  • Fri for smertestillende piller
  • Kan hoste og nyse uden at komme til at småtisse i trusserne
  • Og for de fleste er det bare bonus med en fladere mave foruden de "indevendige" resultater:

Alt dette får du i ReFIT Online materialet

  • Indledende undervisningsvideoer, hvor du bliver guidet igennem indholdet, og hvorfor vi gør, som vi gør.
  • Videoguide til hvordan du start tester/måler dig selv ved opstart og igen til slut.
  • Introduktion til at lære at trække vejret hensigtsmæssigt og dernæst aktivere bækkenbunden og vejrtrækningen i samspil med din dybe mavemuskel.
  • 6 træningsvideoer á 12 minutter, hver bestående af 5 øvelser. Du får adgang til en ny video hver 14. dag.
  • Undervisning i hvordan du integrerer dagligdags-stillinger, såsom at sidde, stå, gå, løfte og gå på toilettet, så du styrker din krop i stedet for at belaste den.
  • Adgang til en lukket facebookgruppe, hvor der vil være mulighed for at sparre med andre samt stille mig spørgsmål. 
  • Bonusmateriale:
    • 8 nemme strækøvelser som vil gøre en forskel for din mor-krop.
    • Kostmodul med ophelende kostråd og interview med Umahro Cadogan, manden bag Sundhedsrevolutionen samt inspiration til NEMME måltider og snacks der booster din opheling og bindevæv.
    • Adgang til vedligeholdende bonusøvelser + et videregående mavetræningsprogram + et helkropsprogram - alt sammen når de 12 uger er gennemført.

Praktisk

Din investering: Evig adgang til alt materialet for 1200,- Du kan også vælge at betale i 3 rater á 400,- fordelt over de 12 uger.

Hvornår starter det? Du kan starte allerede idag! Når du tilmelder dig, får du fluks adgang til materialet.

Når du har tilmeldt dig, modtager du en kvitterings- og infomail med adgang til den lukkede facebookgruppe og hvad du ellers skal gøre for at få adgang til materialet. Du skal ikke gemme eller downloade noget på din computer, det hele "hænger i skyen" og du logger dig bare på, når du skal se træningsvideoerne hvad enten det er via din mobil, tablet eller computer.

Produktet er tilgængeligt hele tiden og det er dit helt personligt og til evigt eje. Du må derfor ikke dele det med andre.

Når du skal logge på første gang kan du gøre det med dit Facebook eller Googlekonto login. Når du har logget ind, kommer der et lille vindue, som beder om lov til at EASYME må genkende dig - det skal du sige JA til, for det er vores system. Vi udveksler ingen yderligere oplysninger med Facebook/Google. Man kan også vælge at lave sig eget login, hvilket du vil skulle indtaste hver gang du logger på. Derfor synes vi at det er nemmere at bruge et “socialt login”, da din telefon eller tablet i forvejen er logget på.

Hvem kan være med

  • Dig der er gravid, uanset graviditetsuge.
  • Er du nybagt mor og har født vaginalt kan begynde at lave øvelserne fra Træningsvideo 1 (uge 1+2) 48 timer efter at du har født. De første ugers træning er meget skånsomme og bidrager til, at du får genoptaget kontakten til din bækkenbund igen.  
  • Har du fået kejsersnit, en 3.-4. grads bristning eller er blevet klippet, så skal du vente 4 uger, forudsat at du føler dig klar og ingen komplikationer har haft i ophelingsforløbet (infektion eller reoperation - her skal du vente yderligere 4 uger).
  • Den “erfarne” (og ikke nybagte) mor. 

Hvordan virker metoden

Hele din ”core” har brug for GENOPTRÆNING og ikke "nu-skal-den-bare-have-gas" træning. Lidt ligesom efter en knæskade. De fleste tænker bare ikke over at en graviditet og en fødsel/kejsersnit kan have den samme virkning på kroppen, som hvis du havde brækket dit ben. 

Bækkenbunden er nøglen til, at du får flere tørre trusser, og din mavemuskler bliver samlet igen, så du får en fladere mave. Metoden understøtter den naturlige bevægelse i din ”core”. Ved at trække vejret og spænde op på den rigtige måde, får du støttet dit bækken og din mavemuskulatur. Det er en slags skjult genoptræning.

Ja tak til 3 x rater á 400,-
Ja tak til fuld betaling á 1200,-

Sprød bækkenbund og stærk mor-krop!

12 ugers online genoptræningsprogram til dig, der vil have fladere mave, tørre trusser og vil være fri for smerter, der forhindrer dig i alt fra løbeture til at bære dit barn eller sex med din partner.

Er det her dig?

ReFIT online

Få gratis “Mine 5 bedste tricks til en velfungerende bækkenbund”

Du bliver samtidig skrevet op til mit nyhedsbrev.
Bare rolig! Ingen spam.
Kun underholdende nyhedsbreve fyldt med tips og gode råd til dig og din krop, hvad enten du er gravid eller har født for mange år siden:)