ReFIT Online

Oplever du én eller flere af disse problemer i din dagligdag?

  • Du kommer til småtisse eller mærker tyngde, når du hoster, hopper på trampolin, sjipper, løber, nyser eller leger med dine børn.
  • Måske du endda er en af dem, der bliver nødt til at bruge trusseindlæg, fordi du ind imellem kommer til at dryppe?
  • Det kan også være, at du oplever, at dit underliv har forandret sig så meget, at det f.eks. betyder, at du har mindre lyst til sex eller bare oplever, at det påvirker dit sexliv.
  • Det kan også være du ofte har lændesmerter eller ondt i ryggen, når du f.eks. forsøger at løbe en tur eller løfter på din børn?
  • Og måske du også er en af dem, der har svært ved at holde igen på prutten, når det er nødvendigt f.eks. når du står i køen i Brugsen eller når du rejser sig fra sofaen.
Ja tak. Giv mig adgang med det samme!

Så er du langt fra alene

Når du er gravid giver din krop sig. Og det er helt naturligt. Og derfor kan det også tage noget tid før du kan mærke at kroppen er ved at "være sig selv" igen. Meget af det sker heldigvis af sig selv over noget tid. Fuldstændig ligesom det også tog lang tid for din krop at give sig, da der skulle være plads til et barn og at du kunne føde.

Men for en del kvinder bliver småvåde trusser, ømt bækken og lændesmerter ved med at drille i årevis og det er der især 2 årsager til:

  1. Du er presset på mange fronter. Også på din søvn og formentlig også din mad. Sagt på en anden måde, så har din krop langtfra de optimale vilkår for at ophele.
  2. Vi lever i en verden hvor fysisk aktivitet og bevægelse efterhånden ikke er en naturlig del af vores hverdag. Og medmindre du ændrer det, er der risiko for, at du bliver en af dem, der fortsat småtisser i trusserne og er øm i lænden flere år efter din graviditet.

 

Mange tror, løsningen er at træne mere. Og ja – træning er en del af løsningen, men hvis overskuddet ikke er der, vil det ikke være løsningen. Det kan være små justeringer i den hverdag du lever i og de bevægelser du forevejen laver, som kan optimeres.

Ved at træne med omtanke og lave små justeringer på områder, som den måde du sidder på, går på og endda går på toilettet på, kan du på kort tid opleve en krop, hvor det ikke længere er dagligdag at have ondt og hvor du kan sjippe, springe og lege med din børn uden, at det er dig der siger fra før dem.

Der er i alt 5 trin du skal igennem

1. Forstå din krop og dit udgangspunkt
Du skal først og fremmeste finde ud af, hvad dit udgangspunkt er – og forstå hvor din krop er lige nu og hvorfor. Det skaber motivation til at gøre noget ved det. Nu.

2. Styrk dit fundament med vejrtrækningen
Du lærer, hvordan din vejrtrækning kan spille rolle i forhold til din krop's ressourcer. Du lærer derfor at bruge din vejrtrækning på måde, som er nem for dig at bruge i din hverdag, så du kan få "gratis" træning.

3. Genoptræning af din bækkenbund, mavemuskler og ryggen

Du genopbygger din krop indefra og ud med simple daglige øvelser – kun 12 minutter dagligt (og ja du kan også lave dem, selvom du er på barsel med krævende baby).

4. Giv din krop de nødvendige byggesten, så din krop kommer sig hurtigere 
Det handler ikke kun om øvelser og træning, men også kost og søvn. To altafgørende faktorer, der enten sænker eller booster din opheling og genopbygning af muskelmasse. 

5. Fasthold dine gode vaner
Det kan tage tid at genopbygge en krop efter en fødsel/kejsersnit. Derfor er det vigtigt, at du lærer hvordan du rent faktisk fastholder de nye gode vaner, så du kan lege med dine børn uden at aldrig mere dryppe i dine trusser.

Det har har tidligere kursister blandt andet fået ud af kurset

  • Tumle med børnene, uden det gør ondt eller det ender med småtisseri
  • Stærkere krop
  • Fri for smerter i haleben, underliv, bækken, lænd og ryg
  • Frihed til at kunne bevæge sig uden at være bange for at komme til at småtisse i trusserne
  • Fri for at tænke på at tisse af inden ”tur ud af huset”.
  • Følelse at have kontrol over kroppen igen
  • Fornemmelse af tyngde i underlivet (når du f.eks. bevæger dig) forsvinder eller mindskes markant
  • Gladere mor og partner
  • Blevet glad for at motionere igen
  • Føler sig tilpas i kroppen igen
  • Mindre træt og mere energi
  • Overdrevet tissetrang forsvandt
  • Fri for smertestillende piller
  • Kan hoste og nyse uden at komme til at småtisse i trusserne

Alt dette får du i ReFIT Online materialet

  • Indledende undervisningsvideoer, hvor du bliver guidet igennem indholdet, og hvorfor vi gør, som vi gør.
  • Videoguide til hvordan du start tester/måler dig selv ved opstart og igen til slut.
  • Introduktion til at få kontakt til bækkenbunden så den lærer at samarbejde med resten af kroppen.
  • 6 træningsvideoer á 12 minutter, hver bestående af 5 øvelser. Du får adgang til en ny video hver 14. dag.
  • Undervisning i hvordan du kan bruge dagligdags-stillinger, såsom at sidde, stå, gå og løfte baby som "gratis træning". 
  • Adgang til en lukket facebookgruppe, hvor der vil være mulighed for at sparre med andre samt stille mig spørgsmål. 
  • Bonusmateriale:
    • 8 nemme strækøvelser som vil gøre en forskel for din mor-krop.
    • Kostmodul med ophelende kostråd og interview med Umahro Cadogan, manden bag bøgerne Sundhedsrevolutionen og Spis Dig Rask. samt inspiration til NEMME måltider og snacks der booster din opheling og bindevæv.
    • Arvævsbehandling - 7 videoguides til dig der har fået kejsersnit.
    • Videoguide til en øvelse med massagebold - til dig der har ondt.
    • Adgang til vedligeholdende bonusøvelser + et videregående mavetræningsprogram + et helkropsprogram - alt sammen når de 12 uger er gennemført.

Praktisk

Din investering: Evig adgang til alt materialet for kr. 1200,- 

Når du har tilmeldt dig, modtager du en kvitterings- og infomail med adgang til den lukkede facebookgruppe og hvad du ellers skal gøre for at få adgang til materialet. Du skal ikke gemme eller downloade noget på din computer, det hele "hænger i skyen" og du logger dig bare på, når du skal se træningsvideoerne hvad enten det er via din mobil, tablet eller computer.

Produktet er tilgængeligt hele tiden og det er dit helt personligt og til evigt eje. Du må derfor ikke dele det med andre.

Når du skal logge på første gang gør du det via "Min personlige side". Du indtaster din mail og der bliver sendt en kode til dig , som du benytter ved log in. Undlader du at logge ud af din personlige side, forbliver du logget ind i 30 dage. Hvorefter du skal logge ind på ny.  

Hvem kan være med?

  • Dig der er gravid, uanset graviditetsuge.
  • Er du nybagt mor og har født vaginalt kan begynde at lave øvelserne fra Træningsvideo 1 (uge 1+2) 48 timer efter at du har født. De første ugers træning er meget skånsomme og bidrager til, at du får genoptaget kontakten til din bækkenbund igen.  
  • Har du fået kejsersnit, en 3.-4. grads bristning eller er blevet klippet, så skal du vente 4 uger, forudsat at du føler dig klar og ingen komplikationer har haft i ophelingsforløbet (infektion eller reoperation - her skal du vente yderligere 4 uger).
  • Den “erfarne” (og ikke nybagte) mor. 

Hvordan virker metoden?

De fleste nybagte mor-kroppe har brug for en rolig opstart (genoptræning) og ikke "nu-skal-den-bare-have-gas" træning. Dette er en blid og god start til dig og din krop. Den er overskuelig for de fleste og derfor får man det også gjort. Det skal være nemt eller mister man motivationen. 

Vi ved fra forskningen, at træning af bækkenbunden mindsker forekosmten af inkontinens. I dette program italesættes bækkenbunden i hver video og du lærer at integrere den i hverdagen.  

Køb adgang til ReFIT Online nu

Tilfreds eller pengene retur

Det står mig dybt på sinde, at når man investerer i en program som dette, så skal det også virke og du skal opleve en bedring i dine gener. 

Følger du programmet som beskrevet, uden pause og absolut ingen bedring oplever, får du pengene tilbage. Så simpelt er det.  

12 ugers online træningsprogram

- få sprød bækkenbund og stærk mor-krop!

12 ugers online genoptræningsprogram til dig, der vil have fladere mave, tørre trusser og vil være fri for smerter, der forhindrer dig i alt fra løbeture til at bære dit barn eller sex med din partner.

Er det her dig?

ReFIT online

Få gratis “Mine 5 bedste tricks til en velfungerende bækkenbund”

Du bliver samtidig skrevet op til mit nyhedsbrev.
Bare rolig! Ingen spam.
Kun underholdende nyhedsbreve fyldt med tips og gode råd til dig og din krop, hvad enten du er gravid eller har født for mange år siden:)