MOMfulness

Vi skaber et rum til dig

MOMfulness til gravide og mødre, er til dig som oplever dig presset i hverdagen, manglende opmærksomhed og ro til dig selv, og måske begyndende stress, angst eller depression symptomer. 

Vi skaber et rum til dig, hvor du kommer, får en plads på måtten, og kun skal forholde dig til dig selv. På holdet skal du ikke forholde dig til symptomer/tilstand, men skabe ro på ved at mindske tankemylder, og lære at give slip ved øvelser og vejrtrækningsteknikker.

 

Håndtér dit tankemylder

Vi vil hjælpe dig med at være nysgerrig og være tilstede i nuet. Lære dig, at du kan lytte, smage, se, mærke og dufte i dette øjeblik, der netop er lige nu, samtidig med du har et indre tankemylder, som du kan holde neutralt. 

Det er lige her, vi vil være og have fokus på din opmærksomhed. Være i din tilstedeværelse og opdage dine vandrende- eller trigger tanker. Vi vil lære dig at forbinde dem til din krop, og komme naturligt tilbage i kropsøvelserne, når tankerne vandrer og grublingen begynder. 

 

Øvelserne

Vi starter med lette stræk og gulvøvelser, til at skabe opmærksomheden til kroppen, og hvor der tages hensyn til dit udgangspunkt. Der vil indgå komponenter af yoga, bold -og måtteøvelser med udstrækning. Efterfølgende vil vi have afspænding med meditation, vejrtrækningsøvelser og kropsscanninger.

På gravidholdet får du teknikker til din fødsel med vejrtrækningsøvelser samt afspændingsmetoder der kan skabe et roligt indre, så du kan støtte din krop under en fødsel.

 

Dette lærer du på MOMfulness

🤍 At styrke din indre ro og opleve velvære

🤍 At styrke din evne til at holde tankermylder neutralt  

🤍 At styrke din medfølelse over for dig selv og andre i en positiv retning

🤍 At give dig fri, og tid til dig selv

🤍 At skabe plads til mindfulness i din hverdag

🤍 At opleve mindre bekymring om baby inde i maven (gravidholdet)

🤍 Afspændingsteknikker til din fødsel (gravidholdet)

 

Vi tilbyder to forskellige hold

Vi tilbyder både et hold til dig der er gravid og et til dig der er mor til enten små eller store børn. 

Holdet løber over 6 uger med én ugentlig mødegang. 

Din investering: 840 kr. 

Overskud til hverdagen - MOR: Tirsdag d. 2/11 kl. 16.45 - 17.45

Overskud til hverdagen - GRAVID: Onsdag d. 3/11 kl. 15.00 - 16.00

TILMELD HOLDET TIL GRAVIDE TILMELD HOLDET TIL MOR

Din underviser

Maja Dreyer er din underviser på dette hold. Maja er uddannet certificeret systemisk coach ved Aarhus Coaching i 2019 samt uddannet fysioterapeut i 2016. 

12 ugers online træningsprogram

- få sprød bækkenbund og stærk mor-krop!

12 ugers online genoptræningsprogram til dig, der vil have fladere mave, tørre trusser og vil være fri for smerter, der forhindrer dig i alt fra løbeture til at bære dit barn eller sex med din partner.

Er det her dig?

ReFIT online

Få gratis “Mine 5 bedste tricks til en velfungerende bækkenbund”

Du bliver samtidig skrevet op til mit nyhedsbrev.
Bare rolig! Ingen spam.
Kun underholdende nyhedsbreve fyldt med tips og gode råd til dig og din krop, hvad enten du er gravid eller har født for mange år siden:)