Undgå våde trusser: begå ikke samme fejl som mig

17-dec-2018 af Kate Gallagher Hansen | 0 kommentar(er)

Får du våde trusser på det forkerte tidspunkt?

Mange oplever at få våde trusser, både før, under og/eller efter graviditeten.

Det kan lyde lidt lummer, men det er faktisk bundalvorligt! 

Hvad tænker du, når jeg siger:

- et højt hop på trampolinen..

- et kraftigt host eller nys..

- løb eller hop med dit barn til forældre/barn gymnastik..

- sjippe til træning..

- boxjump.. 

Hvis det får dig til at blive bekymret eller nervøs, så har jeg noget nødvendig viden til dig!

Har du tisset i bukserne, Kate?!

Ja, det har jeg! Jeg har endda skrevet lidt om det her.

Men det blev et vigtigt vendepunkt for mig - det skulle bare ikke ske igen! Det er heller ikke sket siden, men kun fordi, jeg har ændret hele min måde at anskue min krop og træning på.

Du skal IKKE opleve lækager!

For gues what?! 

Der findes ikke noget rigtigt tidspunkt at få våde trusser på - det kan vi vist alle godt blive enige om. 

Du skal IKKE opleve lækager på noget tidspunkt! 
Selvom mange oplever det, er det nødvendigt at tage hånd om det - nu!
 

Hjælp dig selv og lyt til din krop

Træn med respekt for din krop og mærk efter!

Hvis din krop prøver at fortælle dig noget, så tror jeg ærlig talt ikke, at den lyver ;) 

Hvad er worst case? Hvad kan der ske, hvis du ikke lytter efter og reagerer på det? 

Tænk på hvad dit udgangspunkt er lige nu - hvis du ignorerer dét din krop fortæller dig, så bliver dit udgangspunkt kun.. VÆRRE..

12 minutter = tørre trusser

Inden du læser videre, så tænk lige over det her

Gør du ikke noget ved det nu, hvordan bliver det så om 1 år? 5 år? 20 år? 

Den gode nyhed er, at det kun kræver 12 minutters daglig fokus på dig selv.

12 minutter, hvor du lærer helt grundlæggende genoptræningsøvelser, som styrker dig indefra og ud.
Hvordan og hvorfor du skal bruge de 12 minutter, kan du finde i MorsKrops ReFIT Online, som du kan købe og bruge allerede i dag. 

ReFIT Online indeholder video med introduktion, træningsvideoer, video med grundig vejledning i at teste sig selv og meget, meget mere.. 

MorsKrop tilbyder derudover hold og behandlinger, som tager udgangspunkt i dig og din krop. 

 

Se alle behandlinger Se alle hold

Kommentar(er)

Ingen kommentarer tilføjet endnu, brug formularen herunder og vær den første.

Tilføj kommentar

Sprød bækkenbund og stærk mor-krop!

12 ugers online genoptræningsprogram til dig, der vil have fladere mave, tørre trusser og vil være fri for smerter, der forhindrer dig i alt fra løbeture til at bære dit barn eller sex med din partner.

Er det her dig?

ReFIT online

Få gratis “Mine 5 bedste tricks til en velfungerende bækkenbund”

Du bliver samtidig skrevet op til mit nyhedsbrev.
Bare rolig! Ingen spam.
Kun underholdende nyhedsbreve fyldt med tips og gode råd til dig og din krop, hvad enten du er gravid eller har født for mange år siden:)